panelarrow

Gamayacht

rejsy jachtem

Przedstawienie produktu na dużym ekranie

Przedstawienie reklamy produktu na telebimach to w największym stopniu funkcjonalna odmiana reklamy zewnętrznej. Sieć telebimów zapewnia wiele większe potencjały reklamy.

Skonfigurowane w wielu punktach zwiększają ilość adresatów, a tym samym ilość prawdopodobnych konsumentów. Za sprawą cyfrowej techniki diodowej, oraz dynamicznych i pełnych odcieni obrazów reklam, wielkoformatowe telebimy zatrzymują uwagę klienta, także wpływają na rozpoznawalność marki.
Częstotliwość z jaką ukazują się spoty reklamowe ułatwia trafienie do ewentualnego klienta, jakie w konsekwencji wiedzie do świadomego odnotowania komunikatu reklamowego, jego umocnienia i zapamiętania.

Funkcjonalność, prostota obsługi i wytrzymałość na warunki atmosferyczne przyciągają spojrzenie, a przy tym są bardzo dobrze czytelne. Reklama zademonstrowana w takiej formie nie tylko prędko i efektywnie dociera do potencjalnych odbiorców, lecz także ceny jej wyprodukowania i ekspozycji są o dużo mniejsze niż typowe koszty innych reklam (Więcej).
proces

Autor: Metro Atlanta Marketing Association
Źródło: http://www.flickr.com
Reklama na telebimie Trójmiasto zezwala na wykorzystanie opcjonalnej animacji, demonstracji, oraz projekcji obrazu telewizyjnego (Zobacz więcej). Reklama na telebimie nie tylko szybko i efektywnie dociera do prawdopodobnych klientów, ale również koszty jej wyprodukowania i prezentacji są o wiele niższe.

Reklama na telebimie to ogromne potencjały kreacji, obszerna kolorystyka, spore kontrasty, a przede wszystkim dynamiczność filmu zezwala na użycie nadzwyczaj oryginalnego przesyłu reklamowego. Film jest dużo lepiej utrwalany niż normalny obraz bilboardowy.

Comments are closed.