panelarrow

Gamayacht

rejsy jachtem

Rodzaje reklamy zewnętrznej

Reklama zewnętrzna mieniona jest z języka angielskiego outdoor albo uliczną reklamą.
Outdoor znaczy reklamę, jaka eksponowana jest na zewnątrz na planowo do tego określonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, filarach ogłoszeniowych, nośnikach zamontowanych na przystankowych wiatach czy też kioskach, tablicach elektronicznych lub telebimach.

Druk

Autor: Peter Kofler
Źródło: http://www.flickr.com
Reklamy zewnętrzne przynależą do technik marketingu niestandardowego lub marketingu partyzanckiego. Przykładem takowej reklamy może być opakowanie domu bądź reklama (www.capira.pl) wielkoformatowa z spożytkowaniem form trójwymiarowych.
rodzaje reklam zewnętrznych: billboardy Wrocław są to popularne tablice wielkoformatowe przeznaczone do demonstracji plakatów reklamowych. Na ogół lokowane są przy ulicach poza obszarami zabudowanymi. Billboard często bywa oświetlony dla zapewnienia właściwej widoczności plakatu w nocy. Citylight – to reklamowy panel o rozmiarach 1,20 × 1,80 m. Reklamowy plakat wieszany jest za szybą jak też podświetlany. Citylight montowane są na wiatach przystankowych, latarniach bądź jest wolnostojącą reklamą. Reklama pneumatyczna – to dmuchana reklama, posiada mobilny pneumatyczny nośnik reklamy zewnętrznej. Jest szybka w instalacji i bezproblemowa w transporcie, a prócz tego efektownie się prezentuje. Stosowana jest na plenerowych imprezach. Reklama wielkoformatowa – tego wariantu reklamy posiadają powierzchnię powyżej 100 m². Najczęściej są montowane na murach budynków czy też na rusztowaniu w trakcie remontu budynku.

Wielkoformatowe reklamy zrealizowane są z siatki winylowej backlight, która przepuszcza światło czy też z pełnego winylu frontlight, który nie przepuszcza światła. Reklama(polecamy marketingowe bazy danych) wielkoformatowa może również mieć formę reklamy wolnostojącej.

Comments are closed.