panelarrow

Gamayacht

rejsy jachtem

Zbliża się wiosna, czas zadbać o swoją formę, aby nie wstydzić się ubrać krótsze spodenki

Kiedy na dworze robi się coraz przyjemniej, zaczynamy bardziej zwracać uwagę na własną figurę. Niestety w wielu przypadkach zauważamy, że tu i ówdzie przybyło nam tłuszczyku, spodnie ciężej się zapinają, a też waga potwierdza nasze przykre przypuszczenia, że znowu po zimie przybyło nam kilka kg. Należy szybko wziąć się za siebie, aby bez wstydu założyć krótkie spodenki oraz cieszyć się doskonałą kondycją. Jakie ćwiczenia będą dla nas właściwe?

orbitrek

Autor: JBLM MWR
Źródło: http://www.flickr.com

Tak naprawdę każda aktywność niewątpliwie przyniesie upragnione rezultaty. Jeżeli już od dłuższego czasu się nie ruszaliśmy, możemy zdecydować się na kijki do nordic walking. Pozwalają one na utratę zbędnych kilogramów bez wylewania z siebie potu. Starczy każdego dnia przemaszerować chociaż godzinę, ponieważ dzięki zaangażowaniu ramion w chodzenie tracimy dużo więcej kalorii niż podczas zwykłego spaceru. Nordic walking nie jest obciążeniem stawów, dlatego nie można wykręcać się kłopotami z kolanami. Jeżeli potrzebujesz większych emocji w trakcie ćwiczeń, można zdecydować się na wrotki.

Na niniejszej stronie znajdują się atrakcyjne zagadnienia, ale sprawdź także dodatkowe tematyczne wątki (http://www.matchpoint.com.pl/oferta/silownia/), gdyż one również zapewne Cię zaintrygują.

To znakomity sport dla ludzi lubiących radosną zabawę oraz szybką jazdę. Wrotki są zdecydowanie bezpieczniejsze niźli rolki, a spalają tak samo wiele kalorii. Jeśli nie chodzenie lub jazda na rowerze, możemy chodzić na siłownię. Tam znajdziemy sporo sprzętów, na których możemy ćwiczyć gubiąc kalorie albo budując masę mięśniową. Najlepiej jest z początku ćwiczyć z trenerem, który dobierze dla nas najlepszy zestaw ćwiczeń. Taki starannie rozplanowany trening szybciej zapewni efekty, jakich oczekiwaliśmy, a o to właśnie nam chodzi, albowiem lato coraz bliżej. Szukaj sprzętu dla siebie na: użyteczny link

bosu

Autor: Clay Manley
Źródło: http://www.flickr.com

Najistotniejsze to nie przekładać ćwiczeń na następny dzień, lecz z miejsca zabrać się za siebie, gdyż jedynie silna motywacja umożliwi nam osiągnąć zamierzone cele. Jeżeli trudno jest nam wsiąść na rower lub pójść na siłownię oraz wziąć się za orbitrek, zróbmy to wspólnie z partnerem bądź przyjaciółką. We dwoje będzie znacznie przyjemniej i również ćwiczenia na bosu będą mniej męczyły, a dodatkowo zawsze będziemy mieć kogoś, kto wyciągnie nas z fotela, gdy ogarnie nas całkowite lenistwo, jakiego sami nie będziemy umieli przemóc. Idealny sprzęt dla ciebie: profesjonalne kijki do nordic walking

Comments are closed.